piątek, 19 lipca 2013

Zioło-branie

Witam :) 

Uporałam się przed urlopem z zamówionymi koszami, czekają na odbiór, zdjęcia zamieszczę w kolejnym poście. 

Postanowiłam, że przed wolnym od pracy muszę zrobić porządek  z ziołami, urosły ładnie, dlatego pomyślałam, że byłoby grzechem nie zebrać ich i nie przechować  na jesienno-zimowy  czas.
Zbiory nie są jakieś pokaźne, ale jak na pierwszy raz myślę, że jest ok :)

Oto co zebrałam:

MIĘTA  






SZAŁWIA








 ROZMARYN 







 OREGANO



BAZYLIA 


A tutaj cały zbiór :)  
Na razie ziółka suszą się na talerzykach, ale już czekają na nie szklane słoiczki z etykietami 



 



3 komentarze:

  1. pozdrawiam ZIELARKĘ ... brawo ! Kiedyś dawno miałam na działce własny majeranek aromat niesamowity KAMIS niech się chowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zioła a najbardziej oregano. Wspaniałe zbiory!
    Pozdrawiam i życzę udanego urlopu!
    Magda:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma jak przez siebie wysiane i zebrane zioła :) moje padły bo nie pomyślałam, żeby przed wyjazdem się nimi zająć :) mądra z Ciebie kobitka - perfekcyjna pani domu :)

    OdpowiedzUsuń