środa, 20 listopada 2013

Uwaga ! Granat :)

Granat ! :) 

Lubicie? Jecie?? 

Ja przyznam szczerze, że na początku stroniłam od tego owocu,
 odstraszał mnie swoją goryczą,
 teraz wiem, że była to sprawa niedojrzałych owoców, od jakiegoś czasu wiem jakie owoce wybierać,
 nie te piękne, rumiane czerwoniutkie skórki tylko owoce które są nieco miękkie a nie twarde jak kamień. 
Granat zwany jest owocem życia, jest bogaty w dużo witamin, nie będę się rozpisywać, zainteresowanych odsyłam np.  TU

Ja polubiłam granata w śniadaniowej wersji tzn. z owsianką (jogurt naturalny + otręby owsiane i pszenne + granat) dla mnie zestaw idealny :) 

Owoc granatu to koszt ok.2zł więc niewiele, polecam ;) 




I jeszcze znaleziony w sieci patent na szybkie i przyjemne otworzenie owocu granata :) 



Pozdrawiam ;)

6 komentarzy: