czwartek, 16 maja 2013

kolejny bieliźniak

Dobry wieczór wszystkim :) 
Dziś oddałam kolejny zamówiony kosz na bieliznę, w identycznym kolorze jak ten pierwszy - beżowym, ten jest nieco mniejszy 35x35x50 cm wyściełany materiałem, zresztą tym samym :) ale takie było zamówienie, spodobał się ten pierwszy wiec zamówienie było identyczne, jedynie wymiary nieco mniejsze. 
Mam nadzieję, że spełni oczekiwania. 

Na bieliźniarki mam jeszcze dwa zamówienia, jeden będzie brązowy, drugi błękitny :)  aaaa i jeszcze jeden,  biało -fioletowy,  czyli razem trzy nie dwa :)

Więc trzeba zakasać rękawy i pleść 
Pozdrawiam !!!








4 komentarze:

  1. super bieliźniak sama muszę taki zrobić,przydał by się-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też by się przydał, ale sama nie zrobię :) jest świetny :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER :) Pozdrawiam i zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń