piątek, 28 czerwca 2013

balkonowy misz- masz

Witajcie, 
wakaaacje!!!! jej kiedy to było...  :)  

Mi pozostaje cieszyć się tylko zbliżającym się weekendem.
Przed weekendem zostawiam sporo zdjęć, głównie balkonowych, w czasie  ulew  roślinki trochę ucierpiały, ale mam nadzieję, że szybko "staną na łodygi" :):) 

Sprawiłam sobie papierowy przybornik, dzięki któremu okulary, tealighty, długopisy, chusteczki i inne sekatory nie walają się już po parapecie :) 

Przyjemności życzę i pozdrawiam ;)








Kolendra  już się suszy, po deszczach tak urosła, że już nie chciała stać..















2 komentarze:

  1. ach... cudowny ten Twój balkon :) Super pomysł z przybornikiem :) Uwielbiam pudełeczka, skrzyneczki, kartoniki, przyborniki, mam ich całe mnóstwo, a jeszcze mi się wydaje, ze jakiś by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń