niedziela, 2 czerwca 2013

latarnia morska

Witam weekendowo :) 
Ostatnimi czasy  dopadł mnie kryzys koszykowych bieliźniaków, i chociaż w kolejce czekają trzy kolejne,  znajduję sobie inne plecionkowe zajęcia. Ale spokojnie kosze będą na czas :)
A nowe pomysły wiążą się  z moim nabytkiem i miejscem które już zdążyłam pokazać wszystkim gościom odwiedzającym dom, które cały czas upiększam - balkonem. 
Po przemianie, którą przeszedł jest naprawdę taki mój, taki którego wizję miałam od lat w myślach :) :)
Uplotłam lampion - latarnię morską,  robiłam go z myślą o balkonie, ale równie dobrze prezentuje się na kredensie czy parapecie okiennym. 
Do zdjęć latarnia w dwóch "ubrankach" błękitnym i czerwonym, mi przypadł do gustu czerwony akcent, oceńcie sami :)
Dużo słoneczka życzę !!













2 komentarze:

  1. Świetnie się prezentuje lampion w Twoim balkonowym królestwie :) mnie też w czerwonej wersji bardziej przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń