poniedziałek, 30 grudnia 2013

Błogie nic !

Dzień dobry :) 

Jak się macie po świątecznej gorączce?? 
Większość z Was pewnie dopina sylwestrowe menu, biega po sklepach, 
kompletuje strój na bal a ja nic... błogie nic :):)

Sylwestrowy wieczór spędzam w domu ( tak wypadło),
 ale nie jest mi z tego powodu bardzo źle,
 mam zamiar przeleżeć na kanapie cały wieczór, obejrzeć filmy, których do tej pory nie było okazji obejrzeć lub które widziałam milion razy (np. Lake House ) 

Lubię ten międzyświąteczny czas, 
w domu panuje świąteczna jeszcze atmosfera,
 świerk nadal pachnie, światełka i ozdoby cieszą oko :) 

Kochani w nowym roku życzę Wam zdrówka, spełnienia choć jednego ze swoich marzeń,
 miłości, ciepła i bliskości osób na których Wam zależy :) 
Wszystkiego dobrego !!!








4 komentarze:

  1. Ja idę na domówkę i właśnie gotuje flaki, robię sałatkę i bajaderki :) Ale cieszę się bo w rodzinnych klimatach :) Kochan Śliweczko niech radosny będzie dla Ciebie ten czas słodkiego sylwestrowego leniuchowania :) A Nowy Rok niech przyniesie ze sobą szczęście, powodzenie i spokój, spełnienie marzeń i zdrówko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :) a Tobie życzę udanej sylwestrowej zabawy i oby Twoje dzisiejsze trudy wokół kuchenki zostały przez wszystkich docenione ;)
      Pomyślności i zdrówka na Nowy Rok !! :)

      Usuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku!!! Spełnienia marzeń, zdrowia i miłości życzę , a dzisiaj wspaniałego humoru i szampańskiej zabawy , jeśli gdzieś się wybierasz. Buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aby ten rok był dla Ciebie pełen pomysłów! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń