wtorek, 7 stycznia 2014

Buu :(


Od niedzieli mam nową znajomą... 
Nie jestem zachwycona, nie lubimy się,bynajmniej ja nie zapałałam uczuciem do Angie...
 Wdarła się niezapowiedziane do mojego życia i rozpycha "łokciami"
 Nie daje mi spać, jeść, pić, wrrr... 
Dzisiejsza wizyta u lekarza "obnażyła" prawdziwe imię mej znajomej... angina ropna. 
Buuu :(:( 


Mam pytanie z innej beczki, czy ktoś z Was mógłby mi pomóc ustawić zegar na blogu,
 godziny dodawania postów są kosmiczne, a ja nie wiem gdzie i jak to zmienić. 

Pozdrawiam




19 komentarzy:

  1. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
    A co do zegara - w panelu menu bloggera po lewej na dole jest zakładka ustawienia, a w niej język i formatowanie - tam można ustawić zegar i strefę czasową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, udało się ;)

      Usuń
    2. Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie :)

      Usuń
    3. Asiu bardzo, bardzo,baaardzo Ci dziękuję za wyróżnienie ale nie biorę udziału w tej zabawie, kilkakrotnie już odmawiałam innym blogowiczkom, mam nadzieję, że uszanujesz mój wybór ;)

      Usuń
  2. Biedactwo, zdrowiej szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też niedawno przechodziłam to samo, oprócz typowych leków z apteki możesz jeszcze płukac gardło szałwią, bardzo pomaga, szybkiego powrotu do zdrowia życzę Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję za radę, tak się składa, że mam szałwię z balkonowego ogródka, leży w słoiczku wysuszona i trochę przeze mnie zapomniana. Wypróbuję :)

      Usuń
  5. Dzięki dziewczyny, jakoś się trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ta choroba jakoś się rozpanoszyła bo i moje dzieciaki też chorują. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrowia, zdrowia, zdrowia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliweczko niech ta nowa znajoma jak najszybciej na drzewo spada :) :) :) wracaj szybciutko do zdrowia Biedactwo, współczuję, nienawidzę tej wrednej małpy :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ona robi to, ta Angie, że daje radę z kilkoma na raz do łóżka ;) ze mną też :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Choróbska współczuję i zdrówka życzę jak najszybciej choć może do dnia dzisiejszego już Ci się polepszyło. Co do zegara to mam dokładnie ten sam problem i nie wiem jak go przestawić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedactwo, zdrowiej szybciutko bo zmagania twórcze nie mogą być odłożone!! Na pociechę złego samopoczucia zapraszam Cię do mnie na blog, ogłosiłam rocznicowe candy! Zdrówka i jeszcze raz zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety znajomy dla mnie temat :( ja właśnie kończę kurację antybiotykiem, a mój mąż zaczął wczoraj. Pani Angi rozpanoszyła się na dobre, ale jest nadzieja, że w końcu kiedyś odpuści :) Życzę duuuuuuużo zdrówka :) No i zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń